Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 1

1. Latarnie solarne przy działkach ROD


Lokalizacja projektu

Dwie drogi od ul. Parkowej prowadzące do ROD i bulwaru nad Krzną. Dwie drogi od ul. Stodolnej prowadzące do ROD i bulwaru nad Krzną.

Opis projektu

Oświetlenie dróg prowadzących przez Ogrody Działkowe do bulwaru nad Krzną oraz do ROD "Strumyk" i "Promyk". Ustawienie lam po solarnych przy tych drogach (po 4 lampy solarne przy dwóch drogach od ul. Parkowej oraz 4 lampy przy drodze od ul. Stodolnej przy "Stokrotce" i 8 lamp solarnych przy drodze od ul. Stodolnej prowadzącej do 3-go mostka na Krznie). Oświetlenie tych dróg zwiększy bezpieczeństwo i komfort dotarcia do bulwaru i zejścia z niego w godzinach wieczornych (nie tylko przez działkowców, ale i wielu mieszkańców Łukowa). Z dróg tych w ciągu jednego dnia korzysta kilkaset osób.

Orientacyjna długość dróg, na których miałyby pojawić się latarnie solarne to:
1) ok. 210 metrów - na odcinku od ul. Parkowej do 1 mostka nad Krzną (w pobliżu boiska treningowego)
2) ok. 180 metrów - na odcinku od ul. Parkowej do 3 mostka nad Krzną
3) ok. 420 metrów - na odcinku od ul. Stodolnej do 3 mostka nad Krzną
4) ok. 380 metrów - na odcinku od ul. Stodolnej (na wysokości sklepu „Stokrotka”) do 2 mostka nad Krzną

Łączna orientacyjna długość dróg wskazanych przez Wnioskodawcę to ok. 1190 metrów. Sugerowany rozstaw latarni to 25-50 m, co wskazuje na zasadność ustawienia ok 24-25 latarni, np. w poniższy sposób:
1) 4-5 latarni
2) 3-4 latarnie
3) 8-9 latarni
4) 7 latarni

Ponadto należy rozważyć dobór takich urządzeń, aby w przyszłości móc ewentualnie zelektryfikować linie i włączyć je do tradycyjnego oświetlenia ulicznego.

Uzasadnienie realizacji projektu

Zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu dojścia działkowców i innych mieszkańców do ROD i bulwaru. W godzinach wieczornych panują tam "egipskie ciemności", co odstrasza ludzi od spacerów w tych godzinach i działkowców do bezpiecznego powrotu do domu.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1Projekt2 000 zł
2Lampy solarne280 000 zł
Łącznie: 282 000 zł

Status projektu

Zweryfikowany pozytywnie

Komentarz

Orientacyjna długość dróg, na których miałyby pojawić się latarnie solarne to:
1) ok. 210 metrów - na odcinku od ul. Parkowej do 1 mostka nad Krzną (w pobliżu boiska treningowego)
2) ok. 180 metrów - na odcinku od ul. Parkowej do 3 mostka nad Krzną
3) ok. 420 metrów - na odcinku od ul. Stodolnej do 3 mostka nad Krzną
4) ok. 380 metrów - na odcinku od ul. Stodolnej (na wysokości sklepu „Stokrotka”) do 2 mostka nad Krzną

Łączna orientacyjna długość dróg wskazanych przez Wnioskodawcę to ok. 1190 metrów. Sugerowany rozstaw latarni to 25-50 m, co wskazuje na zasadność ustawienia ok 24-25 latarni, np. w poniższy sposób:
1) 4-5 latarni
2) 3-4 latarnie
3) 8-9 latarni
4) 7 latarni

Ponadto należy rozważyć dobór takich urządzeń, aby w przyszłości móc ewentualnie zelektryfikować linie i włączyć je do tradycyjnego oświetlenia ulicznego.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Latarnie solarne przy działkach ROD

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Urząd Miasta Łuków przedstawia następujące informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Łuków z siedzibą w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17 reprezentowany przez Burmistrza Łukowa p. Piotra Płudowskiego.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Łukasz Kuśmierczak, adres e-mail: iod@um.lukow.pl, zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Monika Krasuska-Sulej, adres e-mail: iod@um.lukow.pl.
  3. Biorąc pod uwagę wskazaną poniżej podstawę prawną dane osobowe przetwarzane będą w celu: - wypełniania obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c  Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679, - realizacji prawnie uzasadnionego interesu Urzędu Miasta Łuków polegającego na ewentualnym dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane do następujących podmiotów: operatorom pocztowym i kurierom, firmom dostarczającym oprogramowanie elektroniczne do realizacji zadania publicznego, firmy obsługującej pocztę elektroniczną, uprawnionym organom państwowym i publicznym, bankom.
  5. Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń.
  6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zadania publicznego na rzecz klienta usług. W przypadku niepodania przez klienta danych osobowych Urząd Miasta Łuków nie będzie mógł świadczyć usług Klientowi.